reklama

Je každý pracovný deň rovnaký?

Po rannom zazvonení budíka sa mi ťažko vstáva. Mnohokrát sa mi stane, že si ho ešte 3x prestavím a aj tak zaspím. No vtedy sa mi jednoducho nechce vytrepať z mojej nádhernej postieľky. Vymením iba za noc v prírode (ale o tom som dnes nechcela).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

A tak podlhom prehováraní samej seba sa odhodlám postaviť, dať sa do kopy. Aspoň troškuvypadať k svetu. Čo pre mňa znamená vypadať trošku k svetu? Tí, čo mapoznajú sa zasmejú ale skutočne, ja sa ráno zobudím, dám si vlasy do gumky,oblečiem sa, vykonám rannú hygienu a zabuchnem za sebou dvere.A utekačka do práce.

15 min nanajbližší Luas (električka, alebo niečo také) a v Luase si ešteposedím ďalších 18 min. Šup do práce. Prejdem clocking kartou zvyčajne od 7.59do 8.02, len raz sa mi stalo, že som meškala „trošku dlhšie“ a to somprišla o 9,18 ale ešteže mám zlatých kolegov. Tí akceptujú mňa a ajiných meškajúcich. Ale nebojte sa, stane sa, že ešte aj čakám 5 min do osmej...síce sa to nestáva tak často, ale stane sa...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a potomto, že či bude dnes nejaká robota alebo nie. Stáva sa, že mám roboty kopec,inokedy nemám ani o čo zakopnúť. Najlepšie, keď zrušia let alebo Číňaniameškajú s našou objednávkou. Vtedy je pre mňa najťažšie tváriť sa, žepracujem. To znamená, že sa na pracovisku musím pretvarovať, že sa mi nedrieme.To, že len vykonávam špeciálnu, odbornú činnosť, pri ktorej je nevyhnutne nutnémať privreté oči a pomaly dýchať. Nemôžem zabudnúť sem tam pohnúť myškou,aby nezaspala aj ona...alebo jednoduchšie vypnúť šetrič obrazovky? (to manapadlo až teraz, zajtra vykonám).

Sem tam preložímpapier na druhú stranu stola, prejdem sa na WC. Aj sa s kolegomobhadzujeme a naháňame, a pod. Minule som prišla do prácea vravím kolegovi:“ Ian musím začať dodržiavať pitný režim“. Pozrel na mňaa vraví: „ok, ja ti budem nosiť plnú fľašu s vodou a aj odnášaťa ty budeš chodiť na wc.“ Súhlasila som, nemala som. Tak pravidelnechodiaceho človeka tam na to miesto, kde si každý uľaví som ešte nevidela. Aksom tam nebola v ten deň 15 x takani raz.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že zajtraodbornú prácu nebudem vykonávať, lebo mi volali včera rákosnici, že tovar jeniekde na ceste. Takže už teraz to vidím ako sa firemný kamión plížinezávratnou rýchlosťou k letisku a nakladajú tovar, aby som ja zajtramala čo robiť. Ach jaj...ale lepšie ako 8 hodín nič nerobenia...bude trochenbusy...

Marcela Blahová

Marcela Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som obyčajná osoba, ktorá má rada hory, svet a cestovanie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéWandreBásneIreland and something about meSomething from Penarth, CardifNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu