reklama

Oci...chýbaš mi!!!

Hmm....čo všetko sa udeje za 2 roky, čo nie si s nami? Za roky, ktoré si ma tak náhle opustil alebo si opustil nás? Prepáč, ak za to môžem, nechcela som...nikdy!!! Vždy ma to bude trápiť :(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Opustila telo duša
Opustila telo duša (zdroj: ja viem :))) a on tiez)

Viem, že si stále pri mne, pri každom mojom rozhodnutí. Ale aj tak si myslím, že by si mohol byť na mňa, na Trevora a na maminu pyšný. Žijeme život. Áno, žijeme ho. Nesedíme doma, ale snažíme sa stále niečo dosiahnuť. A myslím, že to chceš aby sme aj robili.

Buď pyšný!

Po tom, ako sa mi podarilo úspešne zmaturovať, hneď po maturite opustiť kúty teplého domova a ísť do zahraničia okúsiť, čo je život. Mám dobrú prácu, mám priateľov, ktorí sú pri mne. Maminu, s ktorou som stále v kontakte. Brata, ktorý mi pomôže, kedy potrebujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potrebujeme Ťa!

A chcela by som, aby si bol aj ty pri mne a pomáhal mi. Stále ma to trápi, že tu nie si. Ba dokonca, aj tie šedivé vlasy čo mám na hlave, sú zo starosti. A to mám len 20 rokov. Mám šediny...áno mám, len sa pozri z blízka. Vidíš ich? Však Ti vravím, že sú tam.

Sú tam? Tak vidíš aký je život, vydržíme!

Ocino, zase sa mi to ťažko píše. Však si odišiel, veľmi skoro si odišiel ale bola to tvoja voľba. Neviem, či správna, ale mne pomohla nad zamyslením sa nad životom mojim a mojim správaním sa k iným. Myslím, že ľudia v mojom veku rozmýšľajú inak - česť výnimkám. Ale nepomohla mi v ničom inom. Jedine čo to vo mne zanechalo,...moje srdiečko nemôže nadeľovať lásku aj Tebe, tak ako by chcelo. Ale je tam tvoje miestečko stále. Toho sa neboj :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj tak Ťa ľúbim!

Ďakujem, aj keď ľudia vravia, že nemusím. Usmejem sa na cudzieho človeka na ulici, aj keď si možno myslí, že som cvok. Poprosím, keď niečo chcem. Postavím sa v električke, v autobuse, keď vidím staršieho človeka. Viem, robila som to aj predtým....ale nie s takou radosťou....brala som to ako povinnosť. A teraz? Som rada, keď mi niekto odovzdá úsmev, usmeje sa očami. Ale prečo to ty už teraz nerobíš??? Neusmievaš sa očami, a ani normálne. Chýba mi to!!!

Chýbaš mi ty, tvoja opora. Tvoj úsmev.

Ďakujem, že ma sprevádzaš na mojej púti životom, chráň maminu a Trevora, keď s nimi nemôžem byť stále ja. Myslím na Teba a vždy budem, na to, ako si ma veľa vecí naučil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem Ti oci... Chýbaš mi...

(Čo si ty koza zase robila??? Tak na toto asi nikdy nezabudnem ;))

Chýbaš ako človek, ktorý je možno pre svet nepodstatný, ale pre niekoho znamená veľa. Pre mňa, znamenáš veľa!!!

Marcela Blahová

Marcela Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som obyčajná osoba, ktorá má rada hory, svet a cestovanie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéWandreBásneIreland and something about meSomething from Penarth, CardifNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu