reklama

Chýba mi to...

Chýba mi,... všetko to, čo mám rada...mám to aj tu,...ale len keď opustím Dublinské ulice a idem na víkend niekam na wander...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Chýba mi,.... ráno vstať, pozrieť z okna a vidieť hory...

Chýba mi,... ísť pravidelne niekam na wander s priateľmi, aj keď tu mám kamaráta, s ktorým som na wander chodila na Slovensku...a chodíme na wandre aj tu, ale nie každý víkend...

Chýba mi,... len tak sa ísť prejsť na Bôrovú, sadnúť si a kukať sa na krásy prírody...tu sa to nedá..tu ani trávu človek nenájde, keď si chce psie hovienko z topánky utrieť... stáva sa to tu často, hlavne v noci...

Chýba mi.. Beník..ten už sa na nás pozerá z nebíčka...ale štve ma to, že som bola práve na letisku a on zomieral, štve ma to, že som mu nevedela pomôcť, keď moju pomoc potreboval a ja som šla na výlet z Anglicka do Irska namiesto toho, aby som šla domov...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chýba mi to, v piatok, sobotu sa len tak obliecť a ísť na Fatru...

Ale musím sa priznať...stretla som tu super ľudí...keď chodíme na wandre tu, tak je to super...Atlantik, kopec...pláž...

Naposledy sme tak s kamarátom spali...niekde pri Co. Kerry...smer Atlantik, našli sme v noci pláž, každý sme šli na druhú stranu pláže... zobrali sme si celtu, karimatku, spacák a "baumaxku" proti dažďu a ráno sme sa stretli pri aute...je to úžasné zaspávať niekde na pláži, počuť hukot vĺn, cítiť kvapky ako kvapkajú na baumaxku a zaspávať s pocitom, že sa ráno zobudím suchá, aj keď prší.... ale aj tak dúfať, že väčší príliv ako je, už nebude... :-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chýbajú mi hory, lesy, lúky...ale viem...keď raz zarobím na svoj malinký sen,...tak budem bývať v horách...alebo pri lese...niekde ďaleko od ľudí...

Marcela Blahová

Marcela Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som obyčajná osoba, ktorá má rada hory, svet a cestovanie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéWandreBásneIreland and something about meSomething from Penarth, CardifNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu