reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcela Blahová

Marcela Blahová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som obyčajná osoba, ktorá má rada hory, svet a cestovanie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéWandreBásneIreland and something about meSomething from Penarth, CardifNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako to vlastne je?

Marcela Blahová

Ako to vlastne je?

Milujem ho a on to vie, stále mi nič nepovie... Rozprávali sme sa snáď sto krát, stále je to tak, ako to bolo veľa krát... Má inú, ja to viem, viem čo cíti k nej,... Nemiluje ju, viem, prečo jej nič nepovie? Ako to vlastne je?

  • 5. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 4
Spirit

Marcela Blahová

Spirit

Poznať, pochopiť a byť nestačí. Človek musí konať. Získať svet a nedať nič znamená stratiť dušu. Robert Fulghum

  • 24. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 4
4things - something from my spirit

Marcela Blahová

4things - something from my spirit

Odraz môjho vnútra je moja duša...duša je nekonečná...duša je to, čo máme všetci, každý človek si ju chráni svojim spôsobom....ale ja ju nikdy nevypustím von celú....len kúsok po kúsku...ale predsa si tam niečo pre seba nechám...Ďakujem Ti Mirko....ešte raz ďakujem...ale si zlatý,...že si to ty...

  • 22. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 351x
  • 3
Ďakujem...

Marcela Blahová

Ďakujem...

Ďakujem... za slnko, ktoré svieti...

  • 12. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 120x
  • 7
Ísť do zahraničia...alebo nie?

Marcela Blahová

Ísť do zahraničia...alebo nie?

Skoro kažký mladý človek rozmýšľa o tom, že pôjde do zahraničia...prečo?

  • 10. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 590x
  • 15
reklama
Nechcem počuť, "Som unavený"

Marcela Blahová

Nechcem počuť, "Som unavený"

Dnes to bol ťažký deň...a asi nie len pre mňa ale aj pre môjho veľmi dobrého kamaráta....

  • 30. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 124x
  • 1
Prečo hovoriť "Milujem Ťa, mám Ťa rád"?

Marcela Blahová

Prečo hovoriť "Milujem Ťa, mám Ťa rád"?

Láska je život. Jestvuje kraj mŕtvych a kraj živých. Líšia sa len láskou. Rozoznáš ich podľa nej.

  • 30. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 287x
  • 8
Deti z detského domova

Marcela Blahová

Deti z detského domova

Deti, ktoré potrebujú lásku, priateľov a mnoho viac, niekoho, kto by s nimi bol stále a prejavoval im lásku doma, v kruhu rodiny...

  • 27. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 686x
  • 10
Posledné dni sú zvláštne

Marcela Blahová

Posledné dni sú zvláštne

Posledné dni sú zvláštne....viem, je to trošku dinvé... ale je to tak... v mojom živote sa teraz odohrávajú veci, ktoré nie sú dobré a ani zlé... tieto zážitky nie sú bežné, ale citovo náročnejšie, tažšie... Čím dlhší je deň, tým väčšia melanchólia, čím ďalej mi priatelia odchádzajú, tým viac to bolí... Čas... hrá proti nám...vlastne on je tu pánom...

  • 25. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu